Untitled Page
Om mennesker, medier,
kreativitet og teknik i AV-branchen
Forside Artikler Web-TV Nyhedsbrev Kontakt Annoncer/Ads
Gå tilbage

OiSTERs nye salgs- og marketingdirektør
Søndag den 20. september 2020
Han skal tale
om mere end pris
Teleselskabet OiSTER har ansat Anthony Lim, 47 år, som ny salgs- og marketingdirektør. Han kommer fra en stilling som marketingdirektør hos Aller Media og har tidligere haft lignende ansvarsområder hos blandt andre Discovery Networks og Call Me.

– De fleste danskere kan synge med på "OiSTER for alle" og ved, at vi er bedst til prisen. Det har vi slået fast med syvtommersøm, siger direktør Jesper Bennike. – Men vi skal ikke hvile på laurbærrene, og det er derfor tid til at udvide danskernes opfattelse af OiSTER ved at tale om andet og mere end pris. Til at løse den opgave har vi ansat Anthony Lim, som kender telebranchen ud og ind.

– OiSTER er et online-brand med et ret unikt loyalitetsprogram som gør, at vi kender vores kunder godt og kan gå i dialog med dem, siger Anthony Lim. – Det giver nogle muligheder, som jeg glæder mig til at kigge mere ind i. Desuden skal jeg naturligvis være med til at sikre trivsel blandt medarbejderne og hjælpe dem til at performe, så vi sammen kan løfte OiSTER.

Anthony Lim har en diplomuddannelse i Business Administration og Marketing Management fra Copenhagen Business School. Han er opvokset i Herlev og bor i Charlottenlund.


Gå tilbage

– OiSTER er et online-brand med et ret unikt loyalitetsprogram som gør, at vi kender vores kunder godt og kan gå i dialog med dem, siger Anthony Lim. Han er ansat som selskabets nye salgs- og marketingdirektør med den opgave at udvide danskernes opfattelse af OiSTER ved at tale om andet og mere end pris. Klik for større billede

> Webmaster

> Support
> Privacy
> Cookies
Rode Video Mikrofon og VideoMic Pro+